Bezorgen

Track&Trace

Polarheat bv werkt samen met GLS Logistics. Zodra uw product(en) zijn verstuurd ontvangt u één of meerdere Track&Trace code(s) van GLS in uw mailbox. Met deze code kunt u uw bestelling volgen via GLS.nl.
Geen email ontvangen van GLS?  Kijk dan in uw Spam/Ongewenst box.

Indien u niet thuis bent om uw bestelling aan te nemen, dan wordt er een niet-thuis bericht achtergelaten in uw brievenbus. Met het niet thuis bericht kunt u gemakkelijk online een nieuwe bezorgafspraak maken op een door u te kiezen tijdstip.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling wel verwacht maar niets of een deel ontvangen? Geen zorgen, wellicht helpen de volgende opties u verder.

Bestelling bestaat uit meerdere zendingen.
Onze bestellingen bestaan regelmatig uit meerdere zendingen, vanwege de verschillende afmetingen willen deze pakketten bij het sorteercentrum nog weleens een gescheiden weg van elkaar volgen. Wat betekent dat bijvoorbeeld het  infraroodpaneel de volgende werkdag in huis is, maar de thermostaat een dag later.

Bestaat uw bestelling uit meerdere zendingen? Dit kunt u controleren in de verzendbevestiging van GLS, hierin zullen dan meerdere Track&Trace codes te zien zijn om de pakketten afzonderlijk van elkaar te volgen.

Controleer de Track&Trace code in de verzendbevestiging van uw bestelling.
In de verzendbevestiging die u heeft ontvangen van GLS vindt u alle informatie over de status van uw pakket(ten).

Controleer de brievenbus
Als de bezorger geprobeerd heeft uw bestelling te bezorgen, heeft hij als het goed is een niet-thuis bericht achtergelaten. Hierop staat de status van uw pakket. Soms zijn de buren zo lief geweest het pakket voor u aan te nemen, heeft de bezorger het pakket bij het dichtstbijzijnde Pakketshop gebracht of gaat de bezorger het de volgende werkdag gewoon opnieuw proberen. 

Controleer het factuur-/verzendadres in de bestelbevestiging
Is het juiste adres wel doorgegeven tijdens het bestellen?

Helpen deze opties u niet verder of is de bezorging bijvoorbeeld niet goed gegaan, neem dan direct contact met ons op.

Afleveradres of bestelling wijzigen

Per abuis een verkeerd artikel besteld? Of wilt u bijvoorbeeld het afleveradres wijzigen?

Geen probleem, als u nog geen Track&Trace code heeft ontvangen en wij het pakket nog niet hebben verzonden kunnen wij dit nog voor u aanpassen.

Als uw bestelling al onderweg is kunt u op het moment van afleveren aan de pakketbezorger doorgeven dat u het pakket niet wilt ontvangen. De pakketbezorger zorgt er voor dat het pakket geretourneerd wordt aan ons. Hier brengen wij wel verzend- en retourkosten €8,00 + €15,00 voor in rekening.

Heeft u het pakket al wel van ons ontvangen, dan kunt u het artikel via de normale retourprocedure aan ons terug sturen. Het aankoopbedrag storten we uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw retourzending weer aan u terug.

Bestelling annuleren

Bestelling annuleren en nog géén verzendbevestiging ontvangen?
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, zodat wij uw bestelling tijdig kunnen onderscheppen.

Bestelling annuleren en al wel een verzendbevestiging ontvangen?
Als uw bestelling al onderweg is kunt u op het moment van afleveren aan de bezorger doorgeven dat u het pakket niet wilt ontvangen. De pakketbezorger zorgt er voor dat het pakket geretourneerd wordt aan ons. Hiervoor brengen wij wel verzend- en retourkosten voor in rekening (€8,00 + €15,00).Geef nog wel via de mail of telefonisch door dat u de koop wilt ontbinden, zodat wij na ontvangst van uw bestelling het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen kunnen terugstorten. 

Bestelling annuleren en al ontvangen?
Uw bestelling al wel in uw bezit, dan kunt u de bestelling via de normale retourprocedure aan ons retourneren. Het aankoopbedrag storten wij uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw retourzending aan u terug.

Op voorraad?

Welkom op onze website!

Als er bij ons staat “Op voorraad” is het artikel ook écht op voorraad en wordt het op werkdagen voor 14.00 uur dezelfde verzonden.