Bestellen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Producten bestellen bij Polarheat.nl gaat heel makkelijk, hieronder vindt u de te nemen stappen. 

1.Product(en) bestellen
Als u de knop “Aan winkelwagen toevoegen” aanklikt, dan wordt het specifieke product gereserveerd voor 1 uur in de winkelwagen. Twijfelt u nog?

Geen enkel probleem, u zit namelijk nog nergens aan vast. De artikelen worden in het winkelmandje opgeslagen, zodat u de bestelling op elk moment kunt vervolgen. 

Zolang de knop “Aan winkelwagen toevoegen” zichtbaar is, is het product ook echt op voorraad of kan gereserveerd worden. Bij het reserveren is er altijd een levertijd zichtbaar. 

2. Winkelwagen
Als het specifieke product wordt toegevoegd, ziet u het product in uw winkelwagen verschijnen. U kunt vervolgens uw winkelmand bekijken of nog andere producten toevoegen. Ook heeft u in de winkelwagen de mogelijkheid om eventueel een kortingscode in te vullen.

Als uw bestelling compleet is, klikt u op “Doorgaan naar afrekenen” in uw winkelwagen, als u nog graag even verder wilt winkelen kunt u een keuze maken uit het menu of op het logo van Polarheat te klikken.

3. Terugkerende klant of Nieuw bij Polarheat
Als u zover bent om de product(en) te bestellen en af te rekenen, dan is het mogelijk om als bestaande klant in te loggen met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Uw account is te gebruiken om bestellingen af te handelen, hiermee bespaart u tijd omdat u niet bij elke bestelling uw naam en adresgegevens hoeft in te vullen.

Terugkerende klant?

Besteld u voor het eerst producten bij Polarheat.nl, vul dan uw factuurgegevens in. Na het invullen van uw gegevens, heeft u de optie om een account aan te maken. Dit is vooral handig als u in de toekomst weer een bestelling bij ons wilt plaatsen, maar is zeker niet verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.

4. Bestelling ergens anders laten afleveren?
Na het invullen van uw factuurgegevens heeft u de optie om de bestelling te laten verzenden naar een ander adres. Wanneer deze optie niet wordt gebruikt zullen wij de bestelling laten bezorgen op het opgegeven factuuradres of dichtstbijzijnde Pakketshop.

5. Verzendopties
Uw bestelling wordt verzonden door onze verzendpartner GLS Logistics, zij zullen de bestelling afleveren op werkdagen tussen 9:00 uur en 18:00 uur. Heeft u een voorkeur voor het moment van afleveren, vul uw voorkeur dan in in het opmerkingenveld.

6. Betaalwijze
Na het volgen van bovenstaande stappen kunt u de gewenste wijze van betaling selecteren.

7. Bevestigen en Betalen
Na het kiezen van een betaalwijze, kunt u de bestelling definitef maken door op de groene knop “Bestelling afrekenen” te klikken. Door op deze knop te klikken, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden en heeft u de bestelling op volledigheid gecontroleerd.

Na betaling ontvangt u van ons binnen 5 minuten automatisch een bevestigingsmail waarin uw bestelling en ingevulde gegevens nogmaals vermeld staan.

Voorraadstatus

Op onze website geven wij altijd duidelijke informatie over de beschikbaarheid van onze producten. De actuele voorraadstatus vindt u zowel op de overzichtspagina als op de productpagina onder de prijs.
Dit zijn de mogelijkheden:

Op voorraad, betekent dat het product echt op voorraad is. Is het product laag in voorraad dan wordt dit op de productpagina aangegeven en is het niet mogelijk om meer dan de voorraad te bestellen. Wanneer blijkt dat wij het product toch niet voldoende voorradig hebben, dan zullen wij altijd direct contact met u opnemen.

Maatwerk, betekent dat het product speciaal voor u op maat gemaakt wordt door onze productieafdeling, hierdoor is de levertijd wat langer dan de “Op voorraad” artikelen. De levertijd inclusief productietijd zullen wij altijd bij het betreffende artikel vermelden.

Pre order, betekent dat het product niet bij ons in het magazijn voorradig, maar wel wordt verwacht. Uit de te verwachte levering is het mogelijk alvast een exemplaar te reserveren. De levertijd zullen wij altijd bij het betreffende artikel vermelden.

Uitverkocht, betekent dat het product op dit moment niet op voorraad is, maar dat het wel weer wordt verwacht. Als we een schatting kunnen maken van de levertijd dan zullen wij dat erbij vermelden. U kunt het artikel niet bestellen of reserveren.

Reserveren niet mogelijk, betekent dat het product op dit moment niet op voorraad is, maar dat het wel weer wordt verwacht. Als we een schatting kunnen maken van de levertijd dan zullen wij dat erbij vermelden. U kunt het artikel niet bestellen of reserveren.

Bestelling wijzigen

Per abuis een verkeerd artikel besteld? Of wilt u bijvoorbeeld de factuurgegevens wijzigen? Geen probleem, als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen en wij het pakket nog niet hebben verzonden kunnen wij dit nog voor u aanpassen.

Als uw bestelling al onderweg is kunt u op het moment van afleveren aan de pakketbezorger doorgeven dat u het pakket niet wilt ontvangen. De pakketbezorger zorgt ervoor dat het pakket wordt geretourneerd aan ons. Hiervoor worden wel retourkosten van € 15,00 incl. btw berekend.

Heeft u het pakket al wel ontvangen, dan kunt u het artikel via de normale retourprocedure aan ons terug sturen. Het aankoopbedrag storten we uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw retourzending weer aan u terug.

Advies over uw aankoop

Uw situatie is uniek, het af stappen van gas en het toepassen van infrarood is geheel afhankelijk van meerdere factoren zoals de inhoud van ruimtes, bouwaard en gebruik. Daarom helpen wij u graag verder met een passend advies. Neem contact met ons op:

Hoe kunnen we helpen?

Stel gerust een vraag of laat eenvoudigweg een reactie achter.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.