Hoe plaats ik een bestelling?

Producten bestellen bij Polarheat.nl gaat heel makkelijk, hieronder vindt u de te nemen stappen.

1.Product(en) bestellen

Als u op de knop “Aan winkelwagen toevoegen” klikt, dan wordt het specifieke product voor u gereserveerd in uw winkelmandje.
Twijfelt u nog? Geen enkel probleem, u zit namelijk nog nergens aan vast. De artikelen worden in het winkelmandje opgeslagen, zodat u de bestelling op elk moment kunt vervolgen.

2. Winkelwagen
Als het specifieke product wordt toegevoegd, ziet u het product in uw winkelwagen verschijnen. Vervolgens kunt u de winkelwagen bekijken en indien nodig bewerken of ervoor kiezen om de bestelling af te ronden door te klikken op “Doorgaan naar afrekenen”.

Als uw bestelling compleet is, klikt u op “Doorgaan naar afrekenen” in uw winkelwagen, als u nog graag even verder wilt winkelen klikt u op het huisje in de witte balk of op het Polarheat logo.

3. Terugkerende klant of Nieuw bij Polarheat
Als u zover bent om de product(en) te bestellen en af te rekenen, dan is het mogelijk om als bestaande klant in te loggen met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Uw account is te gebruiken om bestellingen af te handelen, hiermee bespaart u tijd omdat u niet bij elke bestelling uw naam en adresgegevens hoeft in te vullen.

Besteld u voor het eerst producten bij Polarheat.nl, vul dan uw factuurgegevens in. Na het invullen van uw gegevens, heeft u de optie om een account aan te maken. Dit is vooral handig als u in de toekomst weer een bestelling bij ons wilt plaatsen, maar is zeker niet verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.

4. Bestelling ergens anders laten afleveren?
Na het invullen van uw factuurgegevens heeft u de optie om de bestelling te laten verzenden naar een ander adres. Wanneer deze optie niet wordt gebruikt zullen wij de bestelling laten bezorgen op het opgegeven factuuradres of dichtstbijzijnde Pakketshop.

5. Verzendopties
Uw bestelling wordt verzonden door onze verzendpartner GLS Logistics, zij zullen de bestelling afleveren op werkdagen tussen 9:00 uur en 18:00 uur. Heeft u een voorkeur voor het moment van afleveren, vul uw voorkeur dan in in het opmerkingenveld.

6. Betaalwijze
Na het volgen van bovenstaande stappen kunt u de gewenste wijze van betaling selecteren.

7. Bevestigen en Betalen
Na het kiezen van een betaalwijze vinkt u onderaan het formulier “Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden” aan. Wilt u deze algemene voorwaarden eerst inzien of downloaden druk dan op de link “algemene voorwaarden”.

Controleer nogmaals uw bestelling op volledigheid.
Maak uw bestelling definitief door op de groene knop “Doorgaan naar afrekenen” te klikken. Nadat uw betaalwijze is geaccepteerd komt uw bestelbevestiging in beeld, deze ontvangt u ook automatisch van ons in een e-mail met een factuur, pakbon en service informatie.

Voorraadstatus

Op onze website geven wij altijd duidelijke informatie over de beschikbaarheid van onze producten. De actuele voorraadstatus vindt u zowel op de overzichtspagina als op de productpagina onder de prijs.
Dit zijn de mogelijkheden:

Op voorraad, betekent dat er tenminste 1 exemplaar op voorraad is. Wilt u meerdere stuks bestellen, dan is dat gewoon mogelijk. Wanneer blijkt dat wij het product toch niet voldoende voorradig hebben, dan zullen wij altijd direct contact met u opnemen.

Maatwerk, betekent dat het product speciaal voor u op maat gemaakt wordt door onze productieafdeling, hierdoor is de levertijd wat langer dan de “Op voorraad” artikelen. De levertijd incl. productietijd zullen wij altijd bij het betreffende artikel vermelden.

PREORDER, betekent dat het product niet bij ons in het magazijn voorradig is en dit vanuit de fabriek of leverancier verzonden zal worden. De levertijd zullen wij altijd bij het betreffende artikel vermelden.

Uitverkocht, betekent dat het product op dit moment niet op voorraad is, maar dat het wel weer wordt verwacht. Als we een schatting kunnen maken van de levertijd dan zullen wij dat erbij vermelden. U kunt het artikel gewoon bestellen en we houden u op de hoogte van de levertijd.

Bestelling wijzigen

Per abuis een verkeerd artikel besteld? Of wilt u bijvoorbeeld de factuurgegevens wijzigen?

Geen probleem, als u nog geen Track&Trace code heeft ontvangen en wij het pakket nog niet hebben verzonden kunnen wij dit nog voor u aanpassen.

Als uw bestelling al onderweg is kunt u op het moment van afleveren aan de pakketbezorger doorgeven dat u het pakket niet wilt ontvangen. De pakketbezorger zorgt ervoor dat het pakket wordt geretourneerd aan ons.

Heeft u het pakket al wel ontvangen , dan kunt u het artikel via de normale retourprocedure aan ons terug sturen. Het aankoopbedrag storten we uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw retourzending weer aan u terug.

Advies over uw aankoop

Uw situatie is uniek, het aanschaffen van infrarood is geheel afhankelijk van meerdere factoren zoals de inhoud van ruimtes, bouwaard en gebruik. Daarom helpen wij u graag verder met een passend advies. Neem snel contact met ons op:

+31(0)320 – 410 560 info@polarheat.nl

Je gegevens

Vertel ons hoe we contact met je kunnen opnemen.


Hoe kunnen we helpen?

Stel gerust een vraag of laat eenvoudigweg een reactie achter.